|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZYBKA KONKURENCJA
Ta gra jest rozwinięciem WOLNEJ KONKURENCJI, stworzonym w ramach rozgrywki online, a sama nazwa stanowi grę słów wobec wolnej (z ang. free a nie slow) konkurencji. SZYBKA KONKURENCJA pozwala na rozpoczęcie rozgrywki na bardziej dynamicznym poziomie. Gracze otrzymują na początku gry po 1000 HT. Statki kupują wg własnego uznania. Sama gra zaczyna się od fazy inicjatywy, a następnie omija fazę hiperskoków transakci i okazji, przechodząc do fazy inwestycji. Dalej gra toczy się podobnym trybem. Pozostałe różnice: powiązania polityczne losowane są z przedziału 8-12. Przez pierwsze 4 etapu nie można werbować agentów. Ilość wiadomości pojawiających się co etap losowana jest z przedziału 1-5 (0-3 w normalnej grze). Warunek zwycięstwa to zebranie 2500 HT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gwiezdny Kupiec (ang. Star trader) – gra planszowa wydana w 1982 roku przez firmę SPI (Simulations Publications Inc.), której autorami są Redmond A. Simonsen i Nick Karp. W Polsce grę wydała, bez praw licencyjnych, firma Encore. Jest to skomplikowana strategia ekonomiczna, jej akcja zlokalizowana jest w dalekiej przyszłości XXIV wieku. Gracze wcielają się we właścicieli międzynarodowych korporacji, którzy rywalizują na rynkach surowców, handlu, przewozu pasażerów. Mogą również prowadzić nielegalną działalność, jak przemyt i rozbój. |
|
W tej chwili utworzonych jest 471 gier. W 141 grach został wyłoniony zwycięzca. Zarejestrowanych jest 1020 graczy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zgłoszenie błędów:
gra@projekt-sekator.pl
Kontakt w innych sprawach, również na powyższy adres. |
|
|
|
|
|
|