Login
Hasło

Zarejestruj się     Nie pamiętam hasła
       


SZYBKA KONKURENCJA

Ta gra jest rozwinięciem WOLNEJ KONKURENCJI, stworzonym w ramach rozgrywki online, a sama nazwa stanowi grę słów wobec wolnej (z ang. free a nie slow) konkurencji. SZYBKA KONKURENCJA pozwala na rozpoczęcie rozgrywki na bardziej dynamicznym poziomie. Gracze otrzymują na początku gry po 1000 HT. Statki kupują wg własnego uznania. Sama gra zaczyna się od fazy inicjatywy, a następnie omija fazę hiperskoków transakci i okazji, przechodząc do fazy inwestycji. Dalej gra toczy się podobnym trybem. Pozostałe różnice: powiązania polityczne losowane są z przedziału 8-12. Przez pierwsze 4 etapu nie można werbować agentów. Ilość wiadomości pojawiających się co etap losowana jest z przedziału 1-5 (0-3 w normalnej grze). Warunek zwycięstwa to zebranie 2500 HT
      Twoje gry
  


 Musisz zalogować się aby wyświetlić listę gier.
Szkoleniowa
2017.05.22 15:14
ilość graczy: 1 / 3  
WOLNA KONKURENCJA
Zaloguj się aby dołączyć do tej gry

     Utwórz nową grę


2017.04.26 18:59:13
Została dodana możliwość wybrania hangaru jako miejsca docelowego w przypadku lotu z pasażerami.

2017.04.06 10:20:11
Została wycofana zmiana, która powodowała, że żeby spełnić warunek zwycięstwa w którym pojawiał się wymóg posiadania fabryk, należało je wybudować etap wcześniej, aby cokolwiek wyprodukowały.
W tej chwili tak jak wcześniej, można niezbędne fabryki wybudować w fazie inwestycji, po czym w fazie kontroli ogłosić swoje zwycięstwo.

2017.04.05 11:27:53
ZMIANA.
Ilość uszkodzeń kadłuba zostaje powiązana z siłą osłon danego typu kadłuba. I tak Klarnet siła osłon 2, może mieć 2 trafienia w kadłub. 3 niszczy statek. Kadłub Miecz - osłony 4, dopiero 5 trafienie w kadłub niszczy statek.

2017.04.04 11:10:39
W scenariuszach KORPORACJE, jeśli w warunkach zwycięstwa wymagane jest aby gracz posiadał fabryki produkujące określoną ilość jednostek, rozumiane jest przez to, że fabryki te wyprodukowały określoną ilość jednostek. Co oznacza, że nie spełni warunków zwycięstwa gracz, który w fazie inwestycji kupi wymagane fabryki, będzie dopiero w kolejnym etapie spełniał warunek zwycięstwa w części dotyczącej ilości produkowanych jednostek towaru.

2017.04.03 8:44:04
Zasady gry dostępne na http://gra.projekt-sekator.pl/gwiezdny_kupiec_zasady.pdf zostały zaktualizowane, tak żeby brzmiały jednoznacznie. Zmiana dotyczy budowy statków (kupna modułów), oraz fabryk.

2017.04.02 21:48:25
Zmiana zasad sprzedaży fabryk.
Nie można sprzedać fabryki, która nie produkuje - została sabotowana. Jedyna dopuszczalna operacja to powiększenie fabryki. Dodatkowy komentarz do przeczytania na stronie gry na Facebooku

2017.04.02 20:49:56
Zmiany w działaniu gry, oprócz publikacji na Facebooku, będą również ogłaszane tutaj, na stronie głównej.
Inne treści także mogą tutaj się znaleźć.
     Twoje konto:      Podany rok urodzenia:
Ilość rozegranych tur:
Ilość rozgrywanych/rozegranych gier: 0 Zmień hasło
 
 
Gwiezdny Kupiec (ang. Star trader) – gra planszowa wydana w 1982 roku przez firmę SPI (Simulations Publications Inc.), której autorami są Redmond A. Simonsen i Nick Karp. W Polsce grę wydała, bez praw licencyjnych, firma Encore. Jest to skomplikowana strategia ekonomiczna, jej akcja zlokalizowana jest w dalekiej przyszłości XXIV wieku. Gracze wcielają się we właścicieli międzynarodowych korporacji, którzy rywalizują na rynkach surowców, handlu, przewozu pasażerów. Mogą również prowadzić nielegalną działalność, jak przemyt i rozbój. W tej chwili utworzonych jest 160 gier.
W 51 grach został wyłoniony zwycięzca.
Zarejestrowanych jest 436 graczy.


 


Zgłoszenie błędów:
gra@projekt-sekator.pl

Kontakt w innych sprawach,
również na powyższy adres.