Login
Hasło

Zarejestruj się     Nie pamiętam hasła
       


KORPORACJE

W scenariuszu KORPORACJE każdy z graczy reprezentuje korporację o ściśle okreslonych cechach i celach. W zależności od korporacji gracze mają do dyspozycji różne statki, agentów, zasoby gotówki, fabryki i magazyny. Różne sa również cele. Jedni muszą zarobić określoną ilość gotówki. Inni zniszczyć ileś statków pozostałych graczy.
Wybór korporacji dokonywany jest częściowo losowo. Najpierw na podstawie ilości graczy uczestniczących w grze losowany jest zestaw korporacji, a następnie gracz który "wylosuje" najwyższą liczbę może wybrać jako pierwszy korporację, którą będzie reprezentował, z listy dostępnych.
            JUŻ DOSTĘPNE.
      Twoje gry
  


 Musisz zalogować się aby wyświetlić listę gier.
pograjmy
2017.06.19 23:41
ilość graczy: 3 / 4  
WOLNA KONKURENCJA
Zaloguj się aby dołączyć do tej gry

     Utwórz nową grę


2017.04.26 18:59:13
Została dodana możliwość wybrania hangaru jako miejsca docelowego w przypadku lotu z pasażerami.

2017.04.06 10:20:11
Została wycofana zmiana, która powodowała, że żeby spełnić warunek zwycięstwa w którym pojawiał się wymóg posiadania fabryk, należało je wybudować etap wcześniej, aby cokolwiek wyprodukowały.
W tej chwili tak jak wcześniej, można niezbędne fabryki wybudować w fazie inwestycji, po czym w fazie kontroli ogłosić swoje zwycięstwo.

2017.04.05 11:27:53
ZMIANA.
Ilość uszkodzeń kadłuba zostaje powiązana z siłą osłon danego typu kadłuba. I tak Klarnet siła osłon 2, może mieć 2 trafienia w kadłub. 3 niszczy statek. Kadłub Miecz - osłony 4, dopiero 5 trafienie w kadłub niszczy statek.

2017.04.04 11:10:39
W scenariuszach KORPORACJE, jeśli w warunkach zwycięstwa wymagane jest aby gracz posiadał fabryki produkujące określoną ilość jednostek, rozumiane jest przez to, że fabryki te wyprodukowały określoną ilość jednostek. Co oznacza, że nie spełni warunków zwycięstwa gracz, który w fazie inwestycji kupi wymagane fabryki, będzie dopiero w kolejnym etapie spełniał warunek zwycięstwa w części dotyczącej ilości produkowanych jednostek towaru.

2017.04.03 8:44:04
Zasady gry dostępne na http://gra.projekt-sekator.pl/gwiezdny_kupiec_zasady.pdf zostały zaktualizowane, tak żeby brzmiały jednoznacznie. Zmiana dotyczy budowy statków (kupna modułów), oraz fabryk.

2017.04.02 21:48:25
Zmiana zasad sprzedaży fabryk.
Nie można sprzedać fabryki, która nie produkuje - została sabotowana. Jedyna dopuszczalna operacja to powiększenie fabryki. Dodatkowy komentarz do przeczytania na stronie gry na Facebooku

2017.04.02 20:49:56
Zmiany w działaniu gry, oprócz publikacji na Facebooku, będą również ogłaszane tutaj, na stronie głównej.
Inne treści także mogą tutaj się znaleźć.
     Twoje konto:      Podany rok urodzenia:
Ilość rozegranych tur:
Ilość rozgrywanych/rozegranych gier: 0 Zmień hasło
 
 
Gwiezdny Kupiec (ang. Star trader) – gra planszowa wydana w 1982 roku przez firmę SPI (Simulations Publications Inc.), której autorami są Redmond A. Simonsen i Nick Karp. W Polsce grę wydała, bez praw licencyjnych, firma Encore. Jest to skomplikowana strategia ekonomiczna, jej akcja zlokalizowana jest w dalekiej przyszłości XXIV wieku. Gracze wcielają się we właścicieli międzynarodowych korporacji, którzy rywalizują na rynkach surowców, handlu, przewozu pasażerów. Mogą również prowadzić nielegalną działalność, jak przemyt i rozbój. W tej chwili utworzonych jest 164 gier.
W 52 grach został wyłoniony zwycięzca.
Zarejestrowanych jest 449 graczy.


 


Zgłoszenie błędów:
gra@projekt-sekator.pl

Kontakt w innych sprawach,
również na powyższy adres.